Претензії та повернення
Замовлений товар не в порядку або не відповідає вашим очікуванням? Ми підкажемо, як можна поскаржитися на товар, або допоможемо з поверненням товару.
Я хочу поскаржитися на продукт або відправленняЯкщо придбаний продукт не працює належним чином, ми подбаємо про допомогу з налаштуванням, ремонтом або заміною. Ви повинні заповнити форму рекламації та надіслати її на нашу адресу разом із продуктами. |
Я хочу відмовитися від договору та повернути товарВи можете відмовитися від договору купівлі протягом 14 днів з моменту доставки, тобто повернути товар, придбаний в нашому інтернет-магазині, без пояснення причини. Ви повинні заповнити форму відмови від договору та надіслати її на нашу адресу разом із товаром. |
FAQ - Відповіді на найпоширеніші запитання
1. Як я можу зв'язатися з відділом розгляду скарг?
Ви можете зв’язатися з нашим відділом розгляду скарг, надіславши електронний лист на адресу: [email protected] .
2. Скільки часу займає розгляд претензії?
Ми розглядаємо скарги оперативно, але не пізніше ніж протягом 30 днів з моменту отримання.
3. Як бути при поверненні товару?
Ви можете відмовитися від договору та повернути товар без пояснення причини протягом 14 днів з моменту отримання вами або визначеною вами особою товару. Після повернення товару ми повернемо вам сплачену суму покупки у вигляді переказу на ваш рахунок.
4. Чи можу я відмовитися від договору, якщо купую як компанія?
Ні, на жаль, компанія не є фізичною особою, тому не може повернути товар протягом законного терміну 14 днів, як це стосується приватних осіб. Можлива домовленість про обмін товару на інший товар.
5. Хто несе витрати на доставку поверненого товару?
Повернення товару назад на наш склад повністю у вашій компетенції. Це також стосується витрат, пов'язаних з цим.
6. Куди мені відправити товар, який я хочу повернути?
Перш ніж повернути товар, упакуйте його належним чином і наклейте на зовнішню сторону упаковки ярлик із нашою адресою. Ось адреса відправлення посилки з поверненим товаром:
Media Leaders s.r.o. (RETURN)
Dlha 4
974 05 Banska Bystrica
Slovakia
Але будьте обережні! Ми не несемо відповідальності за стан, у якому ми отримаємо вашу посилку від перевізника. Тому, перед відправкою, поставте товар у вихідний стан, в якому він був від нас, і заповніть коробку матеріалом, який захистить товар від пошкоджень під час транспортування. Якщо, незважаючи на це, щось трапиться з вашим відправленням по дорозі до нас, негайно зв’яжіться з перевізником, який прийняв посилку у вас, і вимагайте відшкодування збитків.
7. Я хочу обміняти товар (наприклад, через неправильний розмір). Як мені діяти?
Якщо товар зовсім не був у використанні (тобто на ньому немає забруднень - волосся, бруду і т.д.), тільки примірявся, можливий обмін товару на інший розмір. Проте необхідно заповнити рекламаційну форму та вказати в примітці прохання про обмін на інший товар/інший розмір.
8. Чи можу я повернути будь-який тип товару?
Точно ні. Законом чітко визначено, які категорії товарів не підлягають поверненню. Наприклад, навушники-вкладиші (шпигунські навушники) тощо.
Покупець не може відмовитися від договору, предметом якого він є
- продаж товарів, виготовлених за спеціальними вимогами покупця, товарів на замовлення або товарів, призначених спеціально для одного покупця (наприклад, виготовлення неонового логотипу або для гобо-проектора, іменних ярликів на замовлення за бажанням покупця),
- продаж товарів, що швидко погіршують якість або псуються,
- продаж товарів, укладених у захисну упаковку, яка не підходить для повернення з міркувань охорони здоров’я чи гігієни та захисна упаковка якої була порушена після доставки продукції (наприклад, навушники-вкладиші – шпигунські навушники, нітритний очищувач тощо). ),
- надання електронного контенту, крім матеріального носія, якщо його надання почалося з прямої згоди споживача, і споживач заявив, що він був належним чином проінформований про те, що, висловивши цю згоду, він втрачає право відмовитися від договору (наприклад, цифрова/електронна ліцензія на програмне забезпечення).
9. Коли я отримаю платіж за повернений товар?
Ми відправляємо гроші за повернений товар не пізніше 14 днів після отримання посилки та перевірки поверненого товару. За законом ми маємо 14 днів з моменту надходження на склад для оформлення товару з контракту. Ви отримаєте свої гроші тим же способом, яким платіж надійшов до нас. При експрес-платежах (кредитна картка, Google Pay, Apple Pay тощо) гроші надійдуть на ваш рахунок протягом 3 робочих днів. Банківський переказ зазвичай займає 1-3 робочих дні. Якщо оплата була накладеним платежем, ви повинні заповнити форму номер рахунку у форматі IBAN (додати також ім’я одержувача) для повернення, і ми повернемо платіж банківським переказом.