Правила та умови

Умови угоди 

Угода про взаємні права і обов'язки при купівлі товарів в Інтернет-магазині "COOL-MANIA" (www.cool-mania.com.ua

 Цю угоду укладають: 

- адміністрація інтернет-магазину «cool-mania», в особі ФОП, через якого здійснюються продажі (далі: Інтернет-магазин, або - Магазин) з одного боку, і 

- замовник зазначеного вище інтернет-магазину (далі - Замовник, Клієнт), з іншого боку, і зобов'язуються дотримуватися умов цієї Угоди. 

 1. Про приймання та обробку замовлень. 

 1.1 Розміщення замовлення. 

       Замовлення приймаються від зареєстрованих і незареєстрованих користувачів, через призначений для користувача інтерфейс інтернет-магазину. Оформлення замовлення автоматично створює контракт між Замовником та Магазином, з відповідними умовами. 
       Реєстраційні дані Замовника Магазин використовує виключно для якісної взаємодії і не має права передавати третім особам, за винятком нестандартних випадків. 

1.2 Обробка замовлення. 

     Після того, як Клієнт оформить замовлення, він отримає лист на електронну пошту, який повідомить про те, що замовлення знаходиться в базі даних інтернет-магазину. Адміністрація інтернет-магазину обробить і виконає замовлення тільки після отримання підтвердження замовлення і отримання оплати замовлення. 

 1.3 Коригування замовлення. 

   При виконанні замовлення Інтернет-магазин має право вносити зміни до переліку замовлених товарів після узгодження з Замовником. У разі відсутності замовленого товару Магазин має право запропонувати заміну на подібний товар. При цьому Адміністрація не несе відповідальності за завдані збитки або можливий упущений прибуток Замовника

2. Про оплату і документи. 

        Оплата:

  • Замовлення буде відправлено після оплати. 
  • Замовлення буде відправлено Міжнародною кур'єрською службою - Доставка по всьому світу 
  • В середньому доставка складе 3-5 робочих днів (може варіюватися в залежності від країни одержувача). 

 2.1. Доставка 

     Ціна продукту не включає вартість доставки. Витрати за доставку оплачує Клієнт і повинні бути оплачені одночасно із замовленням. Доставка в деяких особливих випадках може зажадати додаткових зборів, які оплачує одержувач при врученні замовлення безпосередньо в податкових і митних органах або кур'єру. Клієнт звільняє Магазин від подібних платежів (податків, зборів). Будь-які можливі податки, збори, витрати або інші фінансові витрати, передбачені законодавством держави в яке було відправлено замовлення, повинні бути прийняті і підтверджені клієнтом.

2.2 Перевірка доставленого товару. 

         При передачі замовлення Клієнту обидві сторони зобов'язані перевірити відповідність отриманого товару і зазначеного в рахунку-фактурі замовлення (найменування, кількість). 

 3. Про доставку. 

 3.1 Терміни. 

      Інтернет-магазин зобов'язується відправити товар протягом 48 годин, наступних за днем зарахування коштів на розрахунковий рахунок магазина. При цьому вихідні та святкові дні не враховуються. При можливості Магазину і бажанні Клієнта, замовлення за погодженням сторін може бути доставлене раніше. Замовник розуміє, що у Магазину з незалежних від нього причин може виникнути ситуація, при якій на відбір і доставку товару потрібно більше 3-х робочих днів (велика кількість замовлень в передсвяткові дні, відсутність вільних автомобілів, що доставляють замовлення Інтернет-магазину, і ін. ) або доставка буде тимчасово неможлива. При цьому Магазин не приймає на себе жодних зобов'язань по відшкодуванню будь-яких збитків Замовника, пов'язаних з несвоєчасною поставкою замовлення.

     Зі свого боку Замовник зобов'язується прийняти товар за вказаною в замовленні адресою у встановлений час або передоручити прийом замовлення довіреній особі. Якщо за вказаною адресою замовлення не було прийняте через відсутність Замовника або довіреної особи, а також документів (довіреності) - транспортні витрати за цей «порожній» виїзд будуть включені у вартість цього або наступного замовлення.

    Якщо замовник протягом 18 робочих днів не отримав своє замовлення в відділенні поштової служби, це замовлення автоматично повертається назад в інтернет-магазин, повторна його відправка здійснюється за рахунок замовника з компенсацією магазину витрат по оплаті зворотнього пересилання, але тільки за попередньою оплатою.

     У будь-якому випадку, менеджер інтернет-магазину і Замовник обов'язково погоджують строки доставки між собою, і прагнуть до виконання замовлення у встановлений час.

3.3 Скасування замовлення. 

    Клієнт має право скасувати замовлення, якщо замовлення не було надіслано. Клієнт зобов'язаний попередити Компанію про скасування замовлення якомога швидше.

       Замовник розуміє і погоджується, що повторювані випадки скасування замовлення в момент доставки, а також зміна складу замовлення під час доставки і вже після здійснення продажу, може привести до того, що Магазин може відмовити від подальшого обслуговування цього Замовника або співпрацювати з даним клієнтом тільки по передоплаті .

 4. Про повернення або обмін 

4.1 Обмін або повернення 

    Обмін або повернення товару здійснюється протягом 14 днів після покупки згідно закону "Про захист прав споживача". Переконайтеся, що товар зберіг товарний вигляд, не має пошкоджень і зберіг заводські маркування та ярлики, цілісність упаковки і гарантійний талон, якщо на товар передбачена гарантія. Якщо товар має неробочий стан, то обмін або повернення здійснюється після укладення авторизованого виробником сервісного центру і видачі відповідного письмового висновку.

4.2 Процедура обміну або повернення 

 Обмін або повернення товару здійснюється за адресою: 

 Media Leaders s.r.o.
 Dlha 4
 974 05 Banska Bystrica 
 Slovakia 

 Або зв'яжіться з нами по електронній пошті: [email protected]

З товаром, який повертаєте обов'язково потрібно відправити копію рахунку-фактури і скаргу. Після повернення, товар передається в сервісний центр, який робить офіційні висновки про стан і працездатність продукту. Після отримання висновку, грошові кошти будуть повернені на рахунок, з якого була оплачена покупка або Магазин зробить обмін на аналогічний товар, але не пізніше 14 днів відповідно до Закону про захист прав споживачів.

COMPLAINT FORM - (потрібно заповнити та відправити з повернутими товарами - застосовувати гарантію 2 роки на дефекти продукції)

WITHDRAW FORM - (потрібно заповнити та відправити з повернутими товарами до 14 днів після отримання товару)

5. Про умови цієї Угоди. 

5.1 Інтернет-магазин залишає за собою право змінювати умови даної Угоди, при цьому про всі принципові зміни в Угоді Компанія зобов'язується попередити Замовника по електронній пошті, а Замовник не заперечує отримувати від Компанії повідомлення такого роду.

 Компанія зобов'язана розміщувати умови даної Угоди на своєму сайті. 

5.2 Ціни на сайті не є публічною офертою. 

6. Про захист персональної інформації. 

    Надаючи свої дані Компанії (ПІБ, адреса електронної пошти, номер контактного телефону, адресу проживання, інші дані) Замовник тим самим дає свою згоду на обробку та зберігання цих даних відповідно до Закону про захист персональних даних. Компанія зобов'язується не використовувати отриману інформацію для інших цілей, крім забезпечення Клієнта замовленим товаром і для оповіщення Клієнта про хід виконання замовлення, а в окремих випадках - про акції та спеціальні пропозиції Магазину.

   Магазин не несе відповідальності за використання зазначених даних, отриманих сторонніми особами в результаті злому (крадіжки) сайту Магазину / серверів, на яких розміщений магазин або приміщень, де розміщені служби магазину. При цьому Магазин робить усі залежні від нього заходи для забезпечення збереження персональних даних клієнтів.